Tuesday, August 25, 2009

ceritadongengsaya : jatuh cinta??

yupp...yupp...
ermmm.....
kali pertama semasa tingkatan 2...

kenal??
ermm.....kenal kat MiRC...

hahaha...tahun brapa eh...
jap2..recall balik...
tahun 1998 kot...

hahaha...muda giler kan..

dan paling penting ialah,
hanya jatuh cinta pada suara dan kata2nya...
surat, chatting, telefon...
hahaha....









nama dia.....


ermmm...

ARFAZIELA....
BUDAK BANTING, SELANGOR...

haha..

surat dia ada lagi...

nak tengok??

nanti la...malas nak scan...
hahaha..


search nama dia tadi = ARFAZIELA..

jumpa kat BUKU PELAWAT SITI NURHALIZA


01/29/99 05:43:43
Name: arfaziela My URL: Visit Me
My Email: Email Me Umur: 16 thn
Lokasi anda: banting,selangor Hobi: mendengar muzik dan melancong

Comments:
assalammualikum wbt hai kak ct?ila harap kak ct terus berusaha dan jangan lah putus asa selagi kita belum berusaha untuk kali yang terakhir.ceria selalu dan tabahkanlah hatimu.ok.bye.assalammualaikum wbt.wassalam truly, ila99



pakai geocities tu...hehehe..

22 comments:

kueh bakar said...

wakakakaka

starry~ said...

i jeles tau

opaq said...

kueh bakar :

masa taip ni pon , aku sengih sorg je2..hihi


setari :

ni kesah dulu laa..hihi..budak2 lg..
xmo la jeles..hihih

sentosa77 said...

Opaq.. tak kuar pon gambar dia, ke intenet aku yng ade problem..

army4war said...

aku sengeh sorang2 depan pc baca n3 ko.. hahaha... memang betul tahun 1998, aku pun gian chatting MIRC.. pas tu bil melambung, bapak aku tanak bayar.. padan muka kitorang hahahaha!!!

Super Nia Hana said...

gigih okkk

Cikgu Ije said...

jejak kekasih lama ke?

aaa. cian ila.. malu la dia nanti opaq wat gini. uhu

~ mizzAmy ~ said...

wah... gigih sungguh lah en opaq men'google kekasih lama.

opaq said...

zaidon =

tu video dari youtube la...hehehe..gambar dia??
aku pon xpernah tengok dia camner rupernya...hahaha...

migha =

aku secara lansungnye menjaga cybercafe yang terawal di kb masa tu...hahaha...so, xrisau pasal bill...hahah

opaq said...

superhana =

hihi..saya gigih sokmo...

ije =
masalah malu tu timbul la..hehehe...
sebab dia pon xtau muka opaq camne..hahahaha....bukan kekasih pon...sekadar terjatuh cinta je..heheh

opaq said...

amy =

senang je pon...hhehehe

Jard The Great said...

ahaha.. berchenta dgn budak2 rupanya ko opaq.. adoi!

opaq said...

ko ni jard....
xnampak lagi la tu...

tahun 1998 la..

tu surat dia utk ct tu, tahun 99..
kami sama umur la...

Unknown said...

akupon penah daaaaaaaaaaaa.... tp aku kompem bukan dgn ko.. hahahahah..

:))

opaq said...

cik konpius :

hihih...nama ko arfaziela eh???hihih...

starry~ said...

dulu aku guna streamyx dial up. tetet te tet.. krrrr inggg nggngngngngn
camtu la bunyi diaa.. saba je nak tunggu dia connect tuh. hahahah

opaq said...

hihihi..ku pernah pakai tu jugak...
ayah aku pasang kat umah...
kalao nak online malam, kena tunggu line clear dulu, baru leh bukak..

bunyi ttett,,,tett,, tu bising..hihi..

Anonymous said...

good one

tehais said...

hikhik..

opaq said...

hanalalala =
part mana yang good tu?
ihihi........

teh ais = hhhuhuhuhu

ezzati said...

scan la surat dia..opaq...tonite blk klate..cuti smpai slasa..x mao blanja bkk pose ke???

opaq said...

ihihih....

jom la kalo nak..
tapi ko kena blanja la...
leh??